iklan

July 4, 2010

aku anak bongsu

saya anak bongsu dari 4 orang adik beradik.
wah..., kenyataan tu kan..hehehe
semanja manja saya, semengada mengada saya (- - ") , rupe-rupenye ade orang yang lagi mengada dan lagi manja dari saya.*sigh

sapa tu?sapa?sapa yang mengada-tak sedar diri-dah tua- tu??????

owhhhh..sape lagi kalau bukan die..DIA.HIM.


ouchhh..kadang-kadang letih rasa melayan perangai mengada mamat  ni..huahuahuahua..

disebabkan perangai mengada dan manja mamat- tak- sedar diri- dah- 24- tahun ni,makanya banyak la gelaran dan panggilan yang konon-konon nya manja la kan telah diberikan pada saya.(ish malu la pulak).hehehe

nanti kalau saya buat satu contoh perangai mengada dan panggilan kononnya manja yang die buat dekat saya, ade pulak yang muntah darah kena bawa pergi hospital pulak kalau terbaca kan..huhuhu..

owhhhh...kalau la mamat ni baca entry berunsur kutukan dekat die ni, maunye kena ni..digging my own grave..huhuhu

satu yang saya paling ingat pasal menjadi anak bongsu ini ialah perihal baju tidur..hobi mak ialah membeli baju tidur untuk anak dara die ni.baju tidur pulak memang berunsurkan feminin habis la, yang ada ropol-ropol, ala-ala maxi la, penuh la wardrobe saya dengan baju tidur.

bila dekat u, mak akan call tanya, 'adik nak baju tidur tak?" heh, mak tanya ke?tak payah tanya mak, jawanpannya NAK.hehehe.then excited balik nak tengok baju tidur  baru and dah terbayang dah yang ropol-ropol punye baju tidur,tapi yang paling tak sangka, bile je tengok.HAH!!!!!

terkeluar biji mata tu..mana nye tak, memang seksi habis la.memang tak sangka mak akan beli baju tidur tu.baju tidur yang tali satu dan nipis or mak cakap 'tali sangkut kat bahu'  and paras lepas sikit je dari lutut.nasib baik la kain cotton, kalau kain satin..haih..*rasa malu pulak nak cakap..hehehe

heh..berpeluh bila pakai.kena pakai seluar panjang pulak kat dalam sebab tak nak bagi nampak seksi sangat.
tu la satu-satunya baju tidur paling seksi mak pernah beli kat anak die ni..hehe..thanks mak.*thumbs up..luv u mak.

p/s apa kaitan die menjadi manja dan mengada dengan baju tidur yang mak beli????

2 comments: