iklan

July 29, 2010

happy birthday miza!!

pada 29/07/2010, saya berusia 22 tahun....besar sudah...


selamat hari jadi...
selamat hari jadi..
selamat hari jadi miza..
selamat hari jadi......

macam kesian gile kan nyanyikan lagu hari jadi pada diri sendiri...hehehe...
tak la...banyaknya je orang yang wish kat saya...thanks pada family, besties and of course crimson..

pada semua yang wish selamat hari jadi pada saya, thanks di atas ingatan itu...
mak, abah, kakak, abg wie, abg jie,crimson yang ucapkan seminggu lebih awal, mas, aliaa, bowkey, fanah, thanks a lot ya!!!!!


thanks pada crimson sebab sudi turun taiping untuk meraikan hari jadi saya ini..kami menghabiskan masa bersama-sama..

seperti biasa, makan kat rasamas (dah lama tak makan kat mcd sebab tengok video yang crimson download..eeee..yuksss!!!), kek kat secret recipe..thanks..kamu sudah berhabis banyak sebab saya..hari jadi kamu, confirm saya rabak..hahahaha...

tengok wayang cerita twilight eclips (better dari new moon, bagi saya la), and mantra...boleh la cerita tu, tapi tak de la takut sangat pon..making of gile gerun..huhuhu...

dalam kereta lagi dah dapat hadiah..dan terus saya buka..hehehe..dua hadiah, satu kad..
ini la hadiahnye..mug with teddy bear..bertulis happy birthday and i love u..chocolate..and kad..

saya suka hadiah ini..hadiah ni saya dapat seminggu awal..so, sempatla pakai masa konvo...ini paling saya suka...

 

if only i could share it with u....T_T

No comments:

Post a Comment