iklan

September 9, 2010

selamat hari raya.....

ok, selamat hari raya semua.....
maaf dari hujung rambut sampai la hujung kuku kaki....hehehe....

suasana raya dah terasa dekat rumah, sebab family kakak dah sampat tadi pagi....
sibuk dengan  dua orang anak sedara yang even tak puasa tapi baju raya dah ada 5 pasang..*sigh...
rumah dah kemas awal-awal lagi...

and tadi aku dapat kad raya dari crimson!!!=)
kad raya pos yang macam zaman-zaman dulu tu...hehehe....rasanya last dapat kad raya masa kat matrix, alia yang pos waktu tu...and hari ni dapat dari crimson dengan kata-kata yang sweet...sobssss....

aktiviti raya :
a)salam-salam mintak maaf
b) pergi masjid, sembahyang raya
c)beraya rumah sanak saudara
d)family crimson nak datang rumah...(takotttt)
e)nak pergi rumah crimson dekat sp pulak with my family...=)
f)jalan-jalan dengan besties...alia n mas...kami ada rancangan yang menarik raya ni...=)

tahun ni 1st time raya dekat rumah sendiri..selalunya kami raya dekat rumah opah...sobsss....pah, we miss u soo much!!!al-fatihah to you....

p/s crimson, nak duetttttttt rayaaaaa..=)
p/s2 sekali lagi, mintak ampun and maaf kalau aku pernah wat salah n silap pada sesape je..kosong kosong ye!

13 comments:

  1. emm...nnty bile fmly crimson mau dtg, aku ngn mas mau nyibuk bley??jd tukang hidang aer pun tape...hahaha

    hehe....plan baek punyeeer!!! hee~

    slmt hary raye lalink....
    maaf zahir n batin ye...

    ReplyDelete
  2. hehehe...buleh2....bti aku gtau bile diorng nak mai...
    korang hidang, aku duk dlm bilik r...aku malu...hehehe...

    selamat hari raye loveeee....
    maaf zahir dan batin kalo ade batin..ngeee~~

    ReplyDelete
  3. hek eleh.....ade ke duk dlm bilik je...
    ni yg wat aku musykil ni...
    family die dtg tamo jumpe ko ke??
    hahaha

    n lg 1 aku musykil....
    sejak ko mule bjinak2 dlm dunia jiwang ni, br ko ade pwasaan malu ek...hahaha

    ReplyDelete
  4. hahahha....
    diowang datang nak jumpa mak bapak aku bukan aku...hahahah....

    aku mmg pemalu la..sejak azali lagi...ko yg xnak caya...hehehe

    ReplyDelete
  5. laaa~ ye ke....
    awat hg ta habaq awal2....
    cm2, nnty tyme fmly die dtg, kite kuar enjoy la...
    biar mak ngn abah ko je layan diorg....
    psl hidang2 aer 2, suh depa pdai2 g dapur amek sendiri la....name pun nak2 brbesan kan....
    hahahaha

    eleh~!! ssungguh ny aku mmg ta pcy...n ta kn pcy....hahaha aku kenal ko lame dah....hahahaha

    ReplyDelete
  6. hehehhee....itu konfirm2 kena reject...hahhaha

    ko ni...cuba lihat dengan mata hati..bukan biji mata...hahahhaa

    ReplyDelete
  7. laaa~ sape reject sape ni??hee~~

    ko ni...jgn kate mata haty ngn biji mata....
    sume mata aku dh try tgk....
    mmg trserlah lg trnyata....hahaha

    ReplyDelete
  8. hehehe....
    dah aku g merayap ngn korng, mesti la kn reject..hahah

    xcukup lagi tu...cr mata lain...ade agi mata yg ko xtgk...hhehe

    ReplyDelete
  9. eh2...tade la...pdai je ko kne reject....
    mn taw lg diorg suke....
    ye la...kuar ngn prmpn je....hahaha

    mate mn lg??Cube senarai kn....

    ReplyDelete
  10. hahhaha....
    aku pun xtau...
    xde idea dah...
    dam u....hahhahahaa

    ReplyDelete
  11. eleh....ta abes2 ngn bg can die 2....
    dah2 la miza....sila bljr trime hakikat...hahaha

    ReplyDelete