iklan

June 10, 2010

1st entry..

post pertama saya..even dah lama wat blog tapi sume post yang terdahulu dah di delete kan..
kenapa delete?banyak kawan-kawan yang tanya kenapa delete..jawapan saya??...banyak sangat songeh dari crimson..hahahaha..sebenarnya dah tak nak berblogging dah, tapi sebab before ni selalu sangat blogging, bile tak blogging rase tangan tu macam sakit pakinson pulak..hehhehe..lagipun kawan baik saya sangat la bersemangat suruh saya blogging balik..and here u go babe..



entry pertama ini saya nak cakap pasal en crimson..wah wah wah..entry 1st cakap pasal die pulak kan, macam la ini blog die kan..dah la banyak sangat songeh and rule die bile saya blogging ni kan..hehehehe..tak la, cuma baru-baru ni saya kuar dengan en crimson..hehehe..terima kasih pada en crimson yang sudi datang ke taiping dan belanja saya satu hari itu...die cume suruh saya bawa diri, ic and lesen je...yang lain jangan..hehehehe..thanks ye...

we had so much fun..en crimson cakap 1st time saya keluar dengan gembira tanpa masam-masam muke..huhuhuhu..saya memang kepala angin sikit..so, hari itu angin bertiup lembut saja..sori la ye, kalau sepanjang saya kuar before-before ni, saya asyik moody saja..hehehe...

kami tengok cerita lagenda budak setan..best..makan di A&W..jalan-jalan..shopping pampers huggies dry saiz xl dan susu dumex dugro..hahahha..mesti semua tertanya-tanya apehal pulak shop pampers ni kan..cit, macam la ade yang sudi baca blog ni kan..hehhee..tak la, sume itu untuk anak sedara saya..en crimson cume tolong teman saya membeli sahaja..hehehe..

dan yang paling special ialah about the gifts..dalam satu hari saya dapat lebih dari satu gifts..sangat la happy dan gembira...hehehee...

ini ialah gift yang pertama..sampai-sampai je, kat stesen bas kamunting lagi, saya dah dapat gift ini..
lipatan bintang tu special dari en crimson..
cd ni tak termasuk dalam gift..ini saya paksa..hehehe

The best gift is...jeng..jeng..jeng...hehehe

cik spoil..merujuk pada en crimson yang spoi our mandarin's drama competition..hehehe..

p/s thanks..love u..

5 comments:

  1. wah3!!! mau lawan aku ye miza...
    patut ny first entry cite psl aku...
    sbb aku yg suh ko active blog alek...
    spai haty ko mdua kn aku...
    hee~

    ReplyDelete
  2. hehehhee...mana leh lawan ngan en crimson aku..hehehe

    ReplyDelete
  3. haha lol happy to see ko happy. hidup en crimson yg sweet!! haha
    semoga happy selalu my dear ~ :D

    ReplyDelete
  4. owh,no wonder sblm ni bila nk buka ur blog akn kluar " blog not found"..hehe..

    ReplyDelete
  5. luna : hehehe..haru lagi sweet..

    yuyu : ko g marah die jap..memandai je bg rule ape leh post ape yg xleh post..huhuhu

    ReplyDelete