iklan

June 12, 2010

game

sejak kebelakangan ini saya addict pada game online..kalau dekat fb tu banyak la game yang saya main walaupun baru beginner dan orang lain dah level puluh-puluh dan ratus-ratus manakala saya pula baru level 10 dan 9 tapi saya tetap bersemangat untuk main..

tapi saya bukan nak cakap pasal game online dekat fb tapi game online yang betul-betul game yang gunakan 3d dan boleh chat dengan orang dari seluruh dunia..bila register, soalan yang ditanya ialah status kita dan intersted kita..sama ada dating, for friendship dan lain-lain..so, dari sini dah nampak kita ada chance dan possibility yang tinggi untuk kenal dengan orang luar..

then kena download software..dekat sini saya sangat suka kan line streamyx even saya ambil package yang low je tapi bagi saya tetap laju..kalau gunakan free umt wireless, memang laju tapi bila kita tengah seronok-seronok download tteibe line wireless ditutup..owwwhhh.sakitnya hati..dah banyak kali terjadi pada saya dan kawa-kwan saya..

bila dah install and login, kena pilih avatar..saya saaaaaaaaaangat suka avatar ini..sangat cantik, cute miut dan comeyyyy sebab guna 3d..berganda ganda lagi comey dari avatar  from game dekat fb..hahahaha..

lepas tu dah boleh start main..sebab en crimson yang ajak saya main ni, so kawan online saya hanya dia seorang lah..berpeluh peluh nak belajar cara main ini..hahahaha..tapi best..sebab bilik die cantik, avatar cute, avatar en crimson pun cute jugak, pas tu boleh duduk dalam bilik dan avatar kami chat dengan dikawal oleh kami..avatar kami boleh hug tau..ngeeeee~~~...semuanya kami yang kawal..hehehe

dah asyik bersembang je dekat chat room saya pun tanya la en crimson..cmne nak cari duit..sebab kalau nak buat gaya lain and cantikkan bilik kena beli semua tu..saya pun dah bersemangat la nak suruh avatar saya bekerja...sekali en crimson saya cakap kalau nak ada duit kena guna duit kita betullllll..kena guna kad kredit then kita bayar certain-certain amaun dan duit tu akan ditukar kepada duit kat alam maya....

huhuhuhuhuhu...saya baru bersemangat nak main game ni..bila dah macam ni, saya pun dah tak nak main la...agak la wei, nak keluar g taiping sentral lepak-lepak pun pikir dua tiga kali sebab dah kering, ini kan pula saja-saja nak kuarkan duit juz untuk men game onlineeeeeeeeeee!!!!!

 ni bila baru nak start
contoh avatar..tapi avatar saya lagggggi comey tau
ni contoh kat chat room..avatar en crimson yang guy tu la..yg girl tu bukan avatar saya ye..
see..meet new people..en crimson memang banyak kawan-kwan online....huhuhu



p/s  sedang cari game lain

2 comments: