iklan

June 22, 2010

tetibe je rase cam nak balik waktu-waktu study dekat u dulu....best gile wooooo....

mendownload video dbsk di youtube...jadi kelawar kat cafe baru..sampai kul 3 4 pagi kat cafe baru...
berebut membeli dvd dbsk..
kongsi cerita terbaru jaejoong dengan lili...
g makan kat kerul...
bihun tomyam..
nasi goreng thai dengan telur dadar...
gossip dengan fanah dengan yuyu...
pasal lecturer..
coursemate...
politik...
hiburan...
girl...

fanah.me.nanae.yuyu.
tiru tutorial...
copy coding...ini kepakaran saya...
then kena la tukar skit coding tu supaya tak jelas sangat tirunya...
kalau tulis ali saya tukat abu
kalau tulis disini saya tulis disana...

tak kan lupa..betapa kelam kabutnya, setiap kali nak hantar programming c++..masa ni bukan saja saya yang wat assignment, abg jie yang duk jauh beribu kilometer dari saya juga jadi mangsa..
Mr Loy...lecturer c++ yang baik tapi tegas...setiap assignment die buat saya menangis guling-guling...

rindu pada kelas pukul 7 pagi prof ismail...prof malaysia tapi belajar di indonesia dan berkahwin dengan wanita indonesia..kesannya, kebanyakan notanya ada unsur indonesia disitu..

rindu pada prof adem kilicman.lecturer calculus dari turki yang bm tak berapa nak fasih tapi boleh la kalau nak wat satu conversation bercakap bm dengan dia..=)
r
rindu pada jalan baiwak...kalau kelas pukul 8 pagi especially masa tahun satu, akan ada ramai gerombolan-gerombolan pelajar yang lalu ikut jalan biawak..boleh rasa angin pantai..masa ni kalaua da sesape yang naik basikal, memang kena marah dengan merapu club..ye la kan, kami ni semua, bukan merapu club je tapi kebanyakan student umt berjalan kaki ikut jalan biawak ni..tetibe ade pulak bunyi loceng basikal suruh ketepi coz diorang nak lalu..pergi la lalu ikut jalan library..diorang kan naik basikal..huh!!!

rindu pada IJ,IM,ANN,B1,B2 (saya tidak pernah duduk B2 ye, ni asrama lelaki)..hehehe..1st time main futsal dekat umt...klaka bila pikir balik..macam apa je..terkejar-kejar satu bola..budak laki duk boooo kat tepi gelanggang..nyibuk je..




pada roomate-roomate..


rindu pada library..bilik study yang dikhaskan untuk final year student..bilik carrel..saya suka bilik ni..bilik ni kecik je..muat-muat untuk satu orang study je..tapi diberi kunci sendiri..so, boleh la tinggal laptop dekat sini..saya rindu pada semua ini..

kenangan terindah..
berjumpa dengan crimson.kenal.rapat.propose.lovebird.
pantai umt, pantai teluk ketapang, pantai batu buruk
makan sotong dan udang goreng tepung dekat pantai teluk ketapang
jalan-jalan di dataran syahbandar.
masjid kristal...
rindunya saya pada semua ini...


now..its gone..the only one that remain is the memory that we shared together.



 rindu pada semua yang pernah jadi milik saya dulu..

No comments:

Post a Comment