iklan

August 6, 2010

on the wall

parcel~~~~
dah lama tak terima parcel sejak dah tak membeli dvd dbsk ni..kalau dulu, memang selalu je order kat internet and beli then receive parcel kat hepa umt...
best sangat perasaan masa terima parcel tu..
tapi semua dvd dbsk tu bukan semuanya aku guna dan dengar..selalunya simpan untuk koleksi je sebab kalau nak dengar aku suka download kat youtube je..ada 2 dvd yang memang aku tak bukak and dengar langsung...kalau orang lain mesti kata rugi kan..lantak la..hehe..


tadi aku terima parcel..pos laju tu..bila tengok je, wahhhh...suka weh...hehe...
agak-agak la, apa isi kat dalam eh??hehe..

aku kena sesi petang..so, tak dapat dengan sultanah..nc pun ok what...best je..=)
muka cover tak buleh blah..haha..

sepanjang aku kat atas ni, aku berdoa je supaya tak jatuh, tak terguling, tak tersadung sampai nc or dekan-dekan kena tolong angkat aku bawa turun pulak..ngee~~~...aku punya la praktis pakai heels tu dalam bilik, dalam rumah..and, berjaya jalan tanpa perlu memalukan diri terguling dekat depan orang ramai...hehehehe...

course dan fakulti aku adalah yang pertama sekali dipanggil untuk terima ijazah..dekan fakulti aku iaitu fakulti sains dan teknologi mengumumkan (cewahhh, ayat..) course aku before kitorang boleh amik scroll..aku adalah orang yang ke-8 dipanggil..masa tu memang agak touching la (bagi aku) sebab masa dah beratur dan kita berjalan nak amik scroll, dekat screen besar ada nama kita terpampang and disebut nama kita..nur mizashuhada binti za'far..

masa ni rasa macam berbaloi segala usaha menangis bagai, tension teramat, rambut gugur macam boleh nak jual sebab stress teramat..mak and abah and mak ngah pun terharu sangat..ye la kan, anak mak and abah dah empat-empat orang selamat masuk universiti..semua.. tak de pun sorang tercicir sebab tak berjaya..(aku boleh consider diri aku sebagai berjaya rasanya?)..hehe..

seriously, belajar dekat u sangat sangat sangat BEST..tak ada tempat boleh tanding dengan u..pengalaman yang dapat dekat u memang tak setanding la dengan mana-mana tempat..=)

ni konvo abg jie masa 2007...abaikan karpet yang penuh dengan kotoran itu.tengok gambar je.
sekali lagi jangan tengok kotoran itu..tengok gambar sudah..hehe..

abg jie graduate from mmu.. ambil course software engineering..same course with crimson..sweet coincidence right?=)

gambar kakak and abg wie tak boleh la nak tunjuk.sebab dah tergantung kat dinding..gambar abg jie pun dah tergantung tapi sama macam aku style konvo sekarang diorang tak bagi satu gambar je macam masa kakak and abg wie, sekarang dah bagi berkeping keping and siap dapat cd lagi..yang gambar abg jie ni pun aku tolong simpan sebab dia memang bad in keeping things..*sigh..

kalau nak ikutkan aku sorang je gambar yang tak de tergantung dekat dinding..T_T..sedey weh..huhu..even mak and abah pun ada masa abah terima pingat dari Raja Nazrin dulu..

ada tak ada pun gambar aku kat dinding ada la juga satu gambar ni...
tapi mana aci..ni ramai-ramai..aku nak khas untuk aku je..kesian dekat kak zaharah, masa ni dia pun tak ada dalam gambar, masa ni abg wie bujang trang tang tang lagi..hehe

p/s sekarang aku dah boleh gantung gambar dekat dinding..my own picture hanging on the wall...=)

1 comment: