iklan

August 5, 2010

labu oh labu...

tinggal lagi beberapa hari je nak puasa.lepas ni dah tak boleh nak makan siang.tapi akan ada beberapa hari yang still aku boleh makan siang lagi..haha..itu la kelebihan perempuan..=)

walau pun puasa tak start pun lagi, tapi aku dah sedia ada dua pasang baju raya, and kasut raya..walawehhhh...macam budak-budak..hahaahha..bukan salah aku ye, mak yang beria-ria nak belikan baju raya kat aku dah (anak bongsu tersayang kan)..hehehe...

baru je beberapa hari yang lepas kakak call suruh pergi pahang sebab dia nak belikan baju raya lagi kat aku..aku hanya mampu tersenyum..hehe..=) =) dan lagi =)..

baru je lepas tengok beberapa blogger yang lain membuat contest kat blog-blog mereka..macam menarik tapi tak tau la nak join ke tak...tunggu dan lihat je lah ye..

aku ke yang masak labu ni?
comel kan?hehe...

p/s aku pun tak tau kaitan puasa dengan labu tapi bila mak beli buah labu ni macam comel pulak..hehe..


No comments:

Post a Comment