iklan

August 4, 2010

hobi baru...

sejak beberapa hari ni baru mendapat hobi yang baru...pengaruh dari mereka-mereka yang gilakan manga dan anime.
hobi ape?hobi ni ringkas je, tak perlukan duit just perlukan kita online sahaja.(maknanya kena la bayar juga kan sebab dah guna internet, hehee).
hobi ni aku boleh katakan kalau budak-budak lelaki tu memang agak addict la..ish..bukan..bukan dota ye..hehe

hobi ni juga biasanya budak-budak universiti or kolej suke (betul ke) sebab hobi ni ringan je and boleh mereleasekan tension dari assignment-assignment dan kuiz-kuiz serta exam yang memeningkan kepala.

ok. hobi yang dimaksudkan ialah membaca manga or komik...hehehhee....
aku baru je addicted membaca manga secara online..dapat laman web dari crimson and memang best gile la..
kalau before ni, aku suka baca komik betul, bukan yang secara online tapi sekarang ni komik online lagi senang and mudah.tak payah susah-susah nak ke kedai buku membeli and selalunya yang keluar dekat online ni pun the latest.

aku baru je selesai baca manga chocolat (50 episod), my boyfriend is vampire, dan 1/2 prince...best..santai je..dengan lukisan-lukisan yang cantik, memang best gile la...hehehe..mula-mula aku nak membaca komik bleach, naruto dan one piece ke, tapi bile tengok episod sampai dah beratus-ratus and ada yang dekat 500 dah, tak jadi la nak baca...sebab dah ketinggalan banyak sangat..huhu

sekarang aku dah tahu kenapa crimson addict sangat dengan manga.memang best rupanya.dia memang tunggu the latest bleach yang keluar setiap minggu dan dia boleh hafal the latest komik dan anime akan keluar hari apa.yang pastinya setiap minggu akan keluar.
chocolat
my boyfriend is vampire


comel kan lukisan-lukisan komik?cute...

dua ni je la koleksi manga yang aku ada...



2 comments: