iklan

August 30, 2010

lavender : crimson 3

lepas je add dekat facebook, then crimson add dekat ym pulak...
tapi kami dah jarang berhubung sangat lepas tu...

satu malam tu aku g cafe baru dengan niat nak mendownload video-video dbsk..
tengah-tengah seronok download, then,dekat ym ade orang buzz.

fouth_avanue_cafe : buzz

aku pulak macam pelik.sape la fourthavanuecafe ni...kenal ke?tapi aku pun buzz la balik.

fourth_avanue_cafe : kat mana ni?cafe baru eh?
me : sapa ni?
fourth_avanue_cafe : weh..me la...khairee.
me : amboi..nama...xtahan..jap2 nk tukar nama kat ym ni..pehal la g letak forthavanuecafe plak...(emoticon masam)

sambil mengubah setting nama and letak nama khairee.done.

khairee : hehhee...so, kat cafe baru ke?
me : ye..kat mana lagi la wireless laju  kan..
khairee : dah dekat kul 2 pagi ni..bahaya la duk kat cafe baru.sorang-sorang ke?
me : ye..ala, dah besa la..lagipun ramai je makhluk-makhluk yang duk dekat cafe baru ni.tak kisah la.
khairee : hmmm...nak tanya sumtin boleh?
me : ape? (masa ni aku dah tak mendownload video dbsk dah.menumpukan sepenuhnya pada ym ini.dbsk, number 2, him number 1 )

khairee : saya tengok kat fb awak, status single..hmmm..single lagi ke?
me : awak rasa? ( sambil senyum-senyum and tak sabar menanti respon)
khairee : saya tak pandai rasa-rasa ni.bagitau la.
me : kalo awak rasa single, single la.kalo awak rasa berpunya, dah berpunya la. :p..(cuba nak main-main dengan mamat sorang ni.)
khairee : hmm..tak pe la..saya consider single lagi la..xpernah bercinta ke?
me : waktu kat matrix dulu je.hehehe
khairee : owh...skang ni tak minat ngn sape2 ke?
me : xde la pulak.nanti dah habis blaja, suh mak cari je.senang citer.hehehe..
khairee : mana boleh macam tu.kena la cari sendiri. baru best.
me : duk cakap pasal saya je.awak macam mana?
khairee : saya single lagi.tapi ada la minat kat sorang tu.nak approach, tapi malu.

sapa yang dia nak approach tu?

me : sape?saya kenal ke?budak kelas mandarin kita ke?
khairee : ada la....hmm..xde ke tips nak approach perempuan?saya adik beradik sume lelaki.tak pandai pasal-pasal perempuan ni......

apehal pulak mintak tips kat aku....masa ni aku pun layan je la dia.bagi je ape-ape tips yang dia nak..

then, hari-hari pun berlalu seperti biasa.tetiba tu satu hari dapat mesage dari dia.=)

crimson : dah makan?
me : lum.malas la nak turun.tingkat 4 kot.
crimson : ala, turun kejap je.pegi la beli makanan.
me : nanti la.malas nak beli.
crimson : nak saya belikan?awak nak ape?
me : tak pe.saya nak makan saya turun la nanti.
crimson : nasi ayam nak?
me : eh, tak pe la.tak nak la.
crimson : saya suruh die letakkan salad banyak-banyak eh?
me : tak nak la.
crimson : nak ayam bahagian mana?
me : eh, tak nak la.
crimson : nak saya tak?

erkkkk....terdiam.aku terus balas mesage, nanti kalo saya nak makan, saya g beli sendiri.
phewwww.....nenonenonenonenonenoneno....


No comments:

Post a Comment