iklan

August 27, 2010

lavender : crimson 2

that night...

1 message receive.
aku ambil phone and tengok..

its him.=)...message bertulis, "elementmaster_13@yahoo.com...add me, facebook."
apehal pulak aku nak kena add?dia la add....aku membebel kat dalam hati.but still aku balas ok with the smiling emoticon...gila hipokrit..hipokrit kah??

then esoknya aku pun bukak la mukabuku..
cit..nama tak buleh blah...hittokiri crimson with profile picture ialah fullmetal alchemist..nak tengok lebih-lebih dah tak boleh sebab dia wat private..so, kena tunggu dia accept dulu my friend request...

* i did asked him meaning of hittokiri crimson.hittokiri ialah nama gelaran himura kenshin dalam samurai x.cekap guna pedang.and crimson ialah colour. ( he is so crazy about anime and manga.kan?)

malamnya, tengah aku bersenang lenang layan muvie tetibe dapat mesage.him lagi.i dunno y but tetiba je aku senyum sorang-sorang.

'shuhada....'short, simple but yet buat aku terkedu.speechless..
'i prefer u call me miza', i replied.
'why?saya suka shuhada.sweet,' berkeras nak panggil shuhada.hai, mamat ni.
'kalo nanti kat luar awak panggil saya shuhada, saya tak dengar and tak layan awak, jangan cakap saya sombong.saya tak biasa dengan nama tu.' aku cuba nak tengok reaksi dia.
'u will answer me.u will notice me.trust me.' yakinnya dia!!!!!....

masa ni aku semakin berminat nak tau pasal dia.guy yang guna nama crimson dekat facebook.

' awak pernah pegi zoo tak,' tetibe dia tanya aku pasal zoo.zoo ok.
' zoo taiping je la.(smile emoticon).' aku agak keliru dan semakin berminat nak tau pasal dia.dia tanya pasal zoo.dalam banyak-banyak benda dia boleh tanya, dia tanya pasal zoo.
' saya tak pernah pergi zoo taiping.pernah pergi zoo negara je.nanti awak bawa saya pergi zoo taiping boleh?,' pertanyaan dia yang tiba-tiba dan unexpected.
'boleh.datang la taiping.nanti saya bawa awak jalan-jalan pergi zoo.' masa ni aku jawab sambil gelak-gelak.

a guy who is asking you about your family and whether you like cat or not in the 1st phone conversation and then asking you to go to the zoo with him in your 1st message conversation.

this guy has caught my attention. definitely.he asked me silly question in a very unexpected way.

folksssssss......saya tetiba sudah suka pada ini crimson.

p/s nanti sambung lagi ye.=)

4 comments:

  1. hahahaha stylooo lah mr crimson. tanya pasal zoooo. hahaha best best. cepaaaaaaaat aa mizaaa, sengajaa jee dia wat slow2, part by part. i gigit u kang. lol :p

    ReplyDelete
  2. hehehe...tu la, nak ngorat, tapi ckap pasal zoo...hehhee...jap...lambat lagi die nak propose..ni bunga-bunga baru..hehe

    ReplyDelete
  3. so pasni aku nak kena panggil ko miza or shuhada or zootai[again]??hahaha



    p/s: happy with ur new love life~doakan aku..aku pon nak gak!!!!!!

    ReplyDelete
  4. ko pngil aku miza cukup..hahha..:p

    p/s aku sentiasa doakan ko..mana tau nt dapat kerabat yg ko idam idamkan!!!!!!!

    ReplyDelete