iklan

August 24, 2010

semakin hari...

semakin hari aku semakin malas nak update blog.
kalau boleh tu, aku just letak satu video then satu je ayat.done.punya la pemalas.

kalau sesape yang perasan, blog aku dulu (entry before didelete) then blog sekarang, sangat la banyak perbezaannya...semuanya sebab aku dah malas nak menulis.ada idea, banyak benda nak menulis, tapi malas.

kalau ikut hati, setiap entry aku nak tulis pasal crimson.huhuhu..tapi pehal pulak nak menulis pasal dia je kan..nanti ade yang pengsan sebab loya tekak (believe me, sekarang aku sangat sangat sangat jiwanggg.)..orang cakap bila kita bercinta ayat kita akan jadi puitis muitis, bersayu sayu semua kan..tolong la percaya..benda tu betul..hahaha...crimson pun dah warning jangan tulis entry sebarangan..enrty nak lepas geram sebab gaduh dengan dia DIHARAMKAN sama sekali..tu dia, sikit punya besar perkataan haram tu...hehehhe...

hmmm....dilema...baru je lepas send borang referee kat lecturer.untuk sambung master.betul ke pilihan aku ni?

aku rindu nak kembali pada zaman aku baik-baik, innocent, naive,suci, tulus, mulus.sekarang ni aku dah banyak sangat dosa, semua yang aku buat serba tak kena.semua keputusan yang aku buat macam salah.semua tindakan yang aku buat tak nampak hasil...ujian?

may be semua yang aku buat dulu, bukan yang terbaik untuk hidup aku.sebab tu serba tak kena.so, aku berhenti dari lakukan.untuk jangka masa pendek, aku menyesali dengan tindakan aku sebab berhenti dari terus buat benda tu, tapi untuk jangka masa panjang, may be berhenti adalah yang terbaik.aku tak nampak sekarang, tapi dah lama nanti baru aku nampak kan...

aku tahu ALLAH tahu apa yang terbaik untuk diri aku.dan Dia sedang guide aku untuk melakukan yang terbaik.mungkin Dia bagi aku lalu jalan yang susah, jalan yang bengkang bengkok, jalan yang banyak duri.but in the end, ada benda paling baik, paling manis, paling sempurna sedang tunggu aku.

p/s master, aku sedang bergerak ke arah kau.crimson, tunggu saya.

No comments:

Post a Comment